Regulamin
Sklep ogrodniczy owocoweogrody.pl prowadzi sprzedaż detaliczną stacjonarną w miejscowości Tomaszów Mazowiecki oraz internetową za pośrednictwem strony internetowej i serwisu Allegro.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.owocoweogrody.pl.
Wszelkie informacje dotyczące towarów, a także informacje zawarte na stronie www.owocoweogrody.pl, kierowane do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań. |
Właścicielem sklepu jest Kinga Pietrzykowska dostępna pod adresem: ul. Nowy Port 44a, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OWOCOWEOGRODY.PL KINGA PIETRZYKOWSKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wpisanej pod numerem NIP: 7621893073, REGON: 361082834, zwanej także zamiennie „Sprzedającym”.
Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać w godzinach: poniedziałek – piątek 8:00-16:00 poprzez:
- telefon komórkowy +48 536-712-715
- e-mail: owocoweogrody@gmail.com
Dane do przelewu: Konto mBank: 12-1140-2004-0000-3202-7561-0417 Kinga Pietrzykowska ul. Nowy Port 44a 97-200 Tomaszów Mazowiecki |
I. ZASADY OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.owocoweogrody.pl.
- Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest zapoznanie się i zaakceptowanie poniższego regulaminu.
- Sklep internetowy oferuje bardzo duży wybór roślin ogrodowych owocowych o walorach ozdobnych i jadalnych.
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.owocoweogrody.pl są cenami brutto, podane w złotych polskich i nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.owocoweogrody.pl.
- Zamówienie można składać całą dobę, we wszystkie dni tygodnia i przez cały rok.
- Zamówienie będzie zrealizowane, jeżeli Klient prawidłowo wypełnieni formularz zamówienia i poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W przypadku podania niekompletnych danych, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeżeli kontakt ten nie będzie możliwy w ciągu 2 dni roboczych od pierwszej próby kontaktu Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia i je anulować.
- Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany adres e-mail, natomiast hasło to ciąg znaków ustalonych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu.
- Po złożeniu skutecznego zamówienia Klient w ciągu 24 godzin otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
III. PŁATNOŚCI
- Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
- Płatności za zamówiony towar w sklepie internetowym można dokonać:
- Przelewem na wskazany nr konta, tytuł wykonywanego przelewu powinien zawierać numer zamówienia oraz imię i nazwisko Klienta;
- Przez PayU – na stronie sklepu
- Pobraniem – płatność Kurierowi przy odbiorze;
- Gotówką przy odbiorze osobistym towaru w sklepie stacjonarnym.
- Do ceny towaru doliczane są koszty wysyłki:Koszt wysyłki uzależniony jest od formy płatności, wagi zamówienia i gabarytów roślin.Koszt wysyłki kurierskiej uzależniony jest od formy płatności, wagi zamówienia i gabarytów roślin
- Przesyłka kurierska – płatność „z góry”
- Przesyłka kurierska – płatność przy odbiorze
- Przesyłka kurierska – paczka niestandardowa
- Odbiór osobisty
- Dowóz firmowym transportem.
- Koszt wysyłki kurierskiej uzależniony jest od formy płatności, wagi zamówienia i gabarytów roślin.
- Rośliny do 90 cm
Ilość paczek |
1 |
2 |
3 |
europaleta |
Waga paczki |
do 30 kg |
do 60 kg |
do 90 kg |
od 100 kg |
Płatność przelewem |
25 zł |
50 zł |
75 zł |
po uzgodnieniu ceny |
Za pobraniem |
35 zł |
60 zł |
85 zł |
- |
- Rośliny powyżej 90 cm
Koszt przesyłki jak wyżej + dopłata do przesyłki niestandardowej.
- Przy dużych zamówieniach cena ustalana indywidualnie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Klient zamieszkały w Tomaszowie Mazowieckim w przypadku dokonania zakupów za kwotę minimum 300 zł będzie miał dostarczony towar przez Sprzedającego na jego koszt.
- Możliwość dowozu towaru do Klienta zamieszkałego w obrębie 120 km od Tomaszowa Mazowieckiego, po wcześniejszym uzgodnieniu ceny i terminu.
IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA.
- Czas realizacji zamówienia wynosi 1-14 dni roboczych w zależności od dostępności towaru.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia zaczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy Sklepu lub dokonaniu zamówienia w przypadku wyboru opcji „za pobraniem”.
- Zamówiony towar jest wysyłany na adres Klienta bezpośrednio po skompletowaniu.
- W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych lub okresowego wzrostu ilości zamówień w okresie wiosennym Sklep Internetowy może wydłużyć czas realizacji zamówienia. W takim wypadku Klient zostanie o tym poinformowany.
- Wysyłki realizowane będą w okresie od 15 marca do 15 listopada według kolejności dokonania wpłat.
V. PAKOWANIE ROŚLIN.
- Rośliny są odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Każda roślina zapakowana jest w osobno, a następnie włożona do kartonu zbiorczego.
- Karton jest odpowiednio oznaczony, aby roślina zawsze była doniczką do dołu.
VI. TERMIN WYSYŁKI.
- Czas dostawy to zazwyczaj jeden dzień roboczy po dokonaniu wysyłki w przypadku przesyłki kurierskiej.
- W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zwykle 1-2 dni robocze).
- Towar wysyłany jest od poniedziałku do środy (z wyłączeniem dni świątecznych).
- Towar jest wysyłany pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
- Towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w sklepie stacjonarnym znajdującym się w Tomaszowie Mazowiecki, przy ul. Nowy Port 44a po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
- Istnieje możliwość dostarczenia Klientowi towaru firmowym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i ceny.
- Klient zostanie poinformowany o wysłaniu zamówionego towaru w e-mailu.
VII. DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA
- W momencie odebrania przesyłki Klient jest zobowiązany, w obecności Kuriera, sprawdzić ogólny stan przesyłki oraz czy opakowanie jest nienaruszone.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu należy otworzyć przesyłkę i sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.
- Protokół powinien zawierać:
- Datę i godzinę, miejsce sporządzenia;
- Oznaczenie Kuriera i Klienta (imię, nazwisko, numer PESEL) oraz adres zamieszkania Klienta;
- Numer zamówienia;
- Oznaczenie firmy, która dokonuje doręczenia;
- Wskazanie Towaru;
- Dokładny opis uszkodzeń – należy wskazać, która część lub komponent jest uszkodzony i na czym uszkodzenie polega.
- Należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
- Wraz z Towarem Klient otrzymuje paragon fiskalny, bądź fakturę VAT.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy „za pobraniem” i nie odbiera przesyłki, jest on obowiązany do zwrotu poniesionych przez Sprzedawcę kosztów przesyłki do Klienta i od Klienta do Sprzedawcy oraz wszelkich innych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę oraz naprawienia szkody, którą Sprzedawca poniósł.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres Sprzedającego.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za nieważną. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedającego.
IX. REKLAMACJE
- Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzone zostaną jakiekolwiek niezgodności w zawartości przesyłki, jakości lub kondycji towaru należy zrobić zdjęcia w dniu odebrania przesyłki i wysłać je na adres e-mailowy Sklepu. Zdjęcie powinno być wyraźne i przedstawiać dokładnie to, co jest nieprawidłowe.
- Następnie należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez wymianę na nowy, chyba że wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.
- Klient traci uprawnienia określone w punkcie 5, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
X. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.
- Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 informuję, że dane osobowe przechowywane są w zbiorze danych firmy owocoweogrody.pl.
- W trakcie składania zamówienia, Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją zamówienia zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. Nr 133. poz. 883).
- Klient może, ale nie musi, podczas dokonywania Rejestracji lub później, wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowej lub materiałów marketingowych – np. informacji dotyczących działalności Sklepu, o występujących aktualnie promocjach lub nowościach w Sklepie. Informacje te będą wysyłane drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta.
- Dane Klientów nie są przekazywane osobom trzecim.
- Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celu wykonania zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu o czym będzie informował Klientów.
- Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Wszelkie zdjęcia i inna grafika, oraz teksty zamieszczone na niniejszej stronie są objęte prawami autorskimi i zabrania się ich powielania i rozpowszechniania.
- Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.